Re: XSane scanner tool

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Úterý Červen 29 17:59:31 CEST 2021

> Od: "Adam Pribyl" <pribyl na lowlevel.cz>
> Komu: "Diskuse o Linuxu v cestine" <linux na linux.cz>
> Datum: 29.06.2021 15:03
> Předmět: Re: XSane scanner tool

Takto stary scaner nemam, ale problemy mam taky, musim pouzivat

 SANE_USB_WORKAROUND=1 scanimage -L

 takovych workaroundu je myslim vicero, tak zkuste tento ci pohledat jiny..

Díky za nápovědu. Bohužel se to chová porád stejně. Poté co spustím povel:

   SANE_USB_WORKAROUND=1 scanimage --device "gt68xx:libusb:003:007" --format=tiff --output-file out.tiff --progress

tak to sice naskenuje, ale pouze jednou. pak to pokračuje jak jsem popisoval minule. Při druhém a dalším pokusu o spuštění povelu to čeká asi 50 až 70 sekund a pak celkem netýkavě mi vynadá hláškou:

   scanimage: open of device gt68xx:libusb:003:007 failed: Invalid argument

a dále se se mnou odmítne bavit. Musím skener odpojit, počítat do desíti a pak zase připojit pro další pokus.

Tohle jsem zkoušel i pro jiné WORKAROUNDy, chová se to porád stejně. Asi mi nezbude nic jiného, než odeslat můj skener do křemíkového nebe....

I tak díky za snahu pomoct.

JN