Tak jsem zrovna inventarizoval

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 29 14:32:14 CEST 1999

Dan Ohnesorg wrote:
: Knihovna SSLeay - je k dispozici stale stejna verze jako mame (0.9.0b)
:
	Je otazka, jestli neprejit na OpenSSL. Ja o tom moc nevim,
ale ma to pry byt nejaka jina vetev SSLeay.

: SSL pro apache - je novejsi verze 2.2.8, potreba zahrnout
:
	Je otazka, jestli chceme apache-ssl nebo mod_ssl do apache.
Jsou to dve rozdilne veci.

: pinetd - poradne nefungoval, reseni nezname
:
	Podivam se na to.

: sslwrap - nechodil, nevim proc
:
	To je podobny problem, je to na me.

: cstex - neumim posoudit, minimalne lyx v nem obsazeny jiste existuje
: novejsi,

	Vedel by Michal Choura <michal.choura na bigfoot.com> (adresu
berte s rezervou).

: program vlna vlnkuje i uvnitr verbatim modu...

	Reportovat Petrovi Olsakovi.

: Czech-HOWTO - potreba pregenerovat
:
: Man pages cs - ?????? zjistim u PJ
:
	Tyhle dve jsou asi na PJ.

: ucw - navrhuji vyradit

	Ano.

: tak a to je vse, co jsme s tim delali, jeste tam bylo cerstve Xfree, ktere
: uz zas tak cerstve neni.

	Archiv Linuxove konference, pokud se tam vejde. Dalsi ceske
fonty. Mutt s podporou PGP. Vic me nenapada.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //