Deadline pro RedHat 6.0cz

Čtvrtek Červenec 15 23:46:43 CEST 1999

Ahoj,

rad bych docilil v kratkem case finalizovani RH6.0cz, aby mohl byt
predan ComputerPressu. Pokud nekdo vi neco o terminech firmy RedHat
(nova distribuce), dejte mi prosim vedet.

Co mi jeste zbyva vyresit:
  - v KDE uz neni kvt -> do panelu pridat jiny terminal (konsole
    nebo xterm, hlavne ale s ceskymi fonty)
  - update Apache s ceskymi vecmi
  - pokud mozno zaradit opravene ncpfs nebo alespon
    posledni balik z RawHide do nasi distribuce (chybi tam patch,
    ale bug je uz submitnuty)
  - ceske fonty v popisech okenek v Gnome - nevi nekdo, kde se to
    nastavuje?
  - obcas mi nefungoval Commanche (ve full instalaci?)
  - dat tam i MySQL, protoze se mi zda, ze to licence umoznuje
    (viz konec dopisu)

Tento tyden jsem vyresil vetsinu bodu ze sveho seznamu. Pokud nekdo mate
neco dalsiho, napiste/pomozte. Distribuce obsahuje nyni temer 50 updatu
od RH, temer 70 updatu od nas, upraveny instalacni program, CD je
doplnene temer po okraj.

Prirucka by take mela dobihat do finalniho stavu. Asi se nepodari ziskat
PGP podpisy od Yenyi na baliky se ssh, Xy a Crypto adresar, take P.
Kolar asi nereleasne nove Czech-HOWTO.

Uz mi z toho hrabe. Tento tyden jsem prekrocil 300 hodin, ktere jsem
prosedel jenom nad timhle dilem. Asi bych to mel prestat pocitat :-) a
nebo misto toho jit treba jezdit na koni.

Jak rozumite tomuhle? Podle me bychom MySQL mohli na CD dat, ne? (jestli
tomu rozumim spravne) Kdyz splnime tento bod, muzem to tam dat.
-------
     B. Distributing the Program on a CD-ROM, provided that the
        files containing the Program are reproduced entirely and
        verbatim on such CD-ROM, and provided further that all
        information on such CD-ROM be redistributable for
        non-commercial purposes without charge.
-------