Deadline pro RedHat 6.0cz

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Sobota Červenec 17 19:03:36 CEST 1999

Ahoj, uzivatele ViMu a budouci uzivatele RH 5.0!

Mam hotove balicky s nejnovejsim ViM (5.4o) s funkcni cestinou (mrtve klavesy) pro
gui verzi (gtk, athena) Nejsou podepsane PGP, zkusim se na to jeste podivat, jestli by
se mi to nepodarilo pochopit :-) Mohl bych je nekam na ftp poslat, (binarky prekladane
pod RH 5.2 plus src.rpm) dohromady asi 6Mb, binarky 4Mb. Ja sam nemam moznost
to nikam pro stazeni vystavit.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe