Ceske upravy (Re: Distribuce redhat-i386-cs)

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Květen 11 19:53:24 CEST 1999

Michael Mraka <michael na informatics.muni.cz> wrote:
> Vyzkoušel jsem (na svém sparcu :-); patch na .../iso8859-2/XLC_LOCALE
> skutečně není potřeba. (Můžeme to považovat za malé vítězství. :-)

   Myslim, ze je to docela velke vitezstvi (prinejmensim dlouho ocekavane).

> Patch na .../iso8859-2/Compose tam byl (právě a jen) kvůli psaní
> kroužkovaného 'ů' pomocí <mrtvý_háček>+<u>. Takže nechávám na zvážení
> jestli ho tam zařazovat (odpadnulo by nám jedno patchování :-).

   V .../iso8859-2/Compose se skutecne dela patch pro psani krouzkovaneho
u/U pres dead_caron, ale bylo tam mozne take pridat radky

<aacute>                               : "\341"       aacute
atp.

ktere resily stejnou chybu jako patch na XLC_LOCALE (nechodici carkovane
aeiuy psane primo bez mrtve klavesy). Starsi varianta byla s <il2_aacute>
apod.. Zajimalo by mne, jak je to opraveno - jeste snad je mozne neco
udelat v /usr/X11R6/lib/X11/XKeysymDB, ale ted uz tu zase nemam nove X,
takze se nemuzu podivat, jestli je to tam nebo nekde v kodu.

   Jestli delat patch do iso8859-2/Compose - nevim. To uz neni oprava
chyby, ale zavadeni nove vlastnosti, ktera na standardnich klavesnicich
neni.

                                                     S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229