Update z original RedHat

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Listopad 28 14:00:43 CET 2000

Jiri Lisicky wrote:

> ivop.regionet.cz     1.3.14-1cs
>
> Nejnovější apache není v updates.cz a kdo neví kde hledat nenajde ho -
> což je škoda, když už si s ním dal Ivo Panáček tolik práce.

Diky nacelniku, ze ses me zastal !

Problem je asi na me strane, protoze na tom serveru nemam porad jeste anonymni
ftp,
takze se to blbe mirroruje. On to je nas firemni server, kde jsou zakaznicke
stranky
a nic jineho => kazdy dalsi SW zhorsi bezpecnost. Navic k tomu serveru musim v
pripade
potreby jet (na Vaclavak).

Jinak ode mne tam je jeste zabaleny mod_csacek, protoze ten apache je BEZ
mod_czech !!!
Plus tam nekde je php 4.

Mod_csacek tam uz je i pro RedHat 7.0, zda se, ze to dobre spolupracuje s
apachem
primo z updates.

ip
--