Komukoliv kdo muze poradit

Pavel Hübner pavel_hubner na pslib.cz
Čtvrtek Listopad 1 18:13:35 CET 2001

ahoooj,

1) tak aby se ti to podarilo rozdelit,tak krome linux ext2 partition musis
jeste vytvorit SWAP partition (pripoj si ji , jak ti bude vyhovovat...),
ktera by mela nabyvat velikosti cca 2 * velikost_tve_ram_pameti [MB] , mno
jeste taky zalezi v cem si to zkousel rozdelit.delal si to v disk druidovi
nebo fdiskovi ???

btw: fdisk je lepsi, protoze se s nim daj delat lepsi kusy, ale pro
zacatecnika doporucuji diskdruid

2) mnoo a mam takove tuseni ze si cetl REDHAT  v KOSTCE - ale to je
vedlejsi - dulezitejsi je to, ze se program nejmenuje linuxconf ale
setup....nevim proc to prejmenovali ale od toho tady jsou jiny a verim,ze to
udelali jen pro nase dobro ;-)
...jestli se ti to nelibi, muzes si udelat alias :-) , napr imho do
~/.profilerc pridas :
alias linuxconf='setup'

a uz muzes mlatit (po restartu console) linuxconf jak vzteklej :-)
(samozrejme po restartu console)

taak se mej a hodne zdaru. cau cau

----- Original Message -----
From: "American Center" <amcenter na mbox.vol.cz>
To: <redhat-cz na linux.cz>
Sent: Thursday, November 01, 2001 4:45 PM
Subject: Komukoliv kdo muze poradit

Hej heeej,

prosim kdo mi muze poradit s mymi dvema problemy, ktere mam s Red Hat
Linuxem 7.1 Publisher's Edition?

1. Nemohu nainstalovat RH Linux - instalator mi tvrdi, ze na instalaci nema
dost mista na disku (na zvolene balicky potrebuje asi 120 MB); je to
nesmysl, udelal jsem asi 1 GB partition. Spis mi prijde, ze instalator
partition spatne formatuje. Ma nekdo podobnou zkusenost?

2. Na jinem pocitaci (kde jsem nainstaloval vse OK) mi nejde spustit prikaz
linuxconf. Moc o tom nevim, ale v ucebnici od O`Raillyho je ten prikaz
popisovan a v podstate s nim stoji a pada konfigurace celeho systemu. Ja ho
tam proste nemam. Ani zadny takovy soubor neexistuje.

Mozna se v budoucnu budu potrebovat ptat casteji, proto nevite nekdo o
nejakem, treba korespondencnim kursu Linuxu pro uplne zacatecniky? Beru tipy
i na placene kurzy.

Diky moc za jakoukoliv odezvu.

Jan Prucha; jan.prucha na email.cz