jadro

Kasparek Tomas xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Září 6 08:53:53 CEST 2001

On Wed, 5 Sep 2001, erikbotta.3web.cz wrote:

> No to jsem chtel take vyzkouset, ale problem je v tom, ze po make xconfig,
> je v menu ACPI nepristupne! Jako nektera ostatni experimentalni nastaveni.
> Vedet jak si s timto poradit a mozna je muj problem vyreset. Mam desku FIC
> VB-601 (Intel 440BX).

Asi je potreba zapnou hned na zacatku experimentalni ovladace. Jinak
doporucuji z osobni zkusenosti radeji make menuconfig. Je to v ncruses a
subjektivne mi to pripada lepsi (treba nejsou nutne Xka pro roota a pod).
Zpusob vyvolani konfigu je vsak vedlejsi (a nema na konfiguraci zadny
vliv)

--

	Tomas Kasparek (sioux, xkaspa06)
 	 Tomas.Kasparek na seznam.cz