Jak rozdelit zatez dvou pripojnych bodu?

parent na email.cz parent na email.cz
Čtvrtek Srpen 15 21:20:43 CEST 2002

Diky Dane

Nechapu ale, proc bych si nemohl napr. spojit nejakym routerem dve ruzne telefonni linky? Ja jsem zakaznik a co si koupim, s tim si hospodarim.

Nemel jsem na mysli, ze mi bude poskytovatel tyto linky spojovat.

Dekuji, Zajdlik

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!