ceska klavesnice v RH7.3

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pondělí Leden 20 10:01:38 CET 2003

On Fri, 17 Jan 2003 17:51:54 +0100 (MET), you wrote:

> [...]
>cestine.
>V Xterm si muzu vybirat v Settings->Preferences
>browsovanim fonty iso8859-2, napr.
>-adobe-courier-bold-r-normal-*-*-120-*-*-m-*-iso8859-2
>Nicmene i kdyz si zvolim napr. tento font, po prepnuti scrollem (nebo
>oba shifty) porad ty hackovane r, c, e nefunguji (hackovane s , z
>funguji ).
>
>Rozhodla jsem se to vzdat, morim se s tim prepinanim na ceskou
>klavesnici uz asi dva dny, a to uz je moc dlouho. Koneckoncu
>volne PC s ceskymi Windowsy kvuli psani zprav se vzdycky nejak najde.

Právě s tím taky experimentuju a mám to nastaveno takhle:
v XF86Config-4 mám v sekci input device zapoznámkovány všechny Option.

Na panel jsem si přidal aplet - pomůcky - aplet klávesnice pro gnome.
To nstavení pro maďarštinu se musí zrušit a přidá se česká klávesnice. To mi
funguje bez problémů. (až budu mít čas musím si nastavit ještě jiné rozložení na
které jsem zvyklý)

--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15