ceska klavesnice v RH7.3

Dagmar Adamova adamova na ujf.cas.cz
Pondělí Leden 20 11:55:27 CET 2003

On Mon, 20 Jan 2003, Jiri Lisicky wrote:

> Právě s tím taky experimentuju a mám to nastaveno takhle:
> v XF86Config-4 mám v sekci input device zapoznámkovány všechny Option.
>
> Na panel jsem si přidal aplet - pomůcky - aplet klávesnice pro gnome.
> To nstavení pro maďarštinu se musí zrušit a přidá se česká klávesnice. To mi
> funguje bez problémů. (až budu mít čas musím si nastavit ještě jiné rozložení na
> které jsem zvyklý)

Dekuji za odpoved. Ja jsem nakonec v patek vecer nasla fintu, jak ceskou
klavesnici zapnout, ale neni pekna, tak to radsi nezverejnuju.

Jinak nazor odborniku je, ze Gnome je nedotazeny projekt a potize s
klavesnici muzou tim byt zpusobene. Bylo mi receno, ze pro
verze RH 7.3 a 8.0 se doporucuje pouzivat KDE.

Dasa Adamova

Dagmar Adamova
adamova na ujf.cas.cz
Dagmar.Adamova na cern.ch