Cenzurovani odchozi posty

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 4 14:21:28 CET 1999

Mon, Jan 04, 1999 ve 12:11:50PM +0100 Alexandr Malusek napsal:
> [...]
> souborem /etc/sendmail.cf prijimal postu, ale vsechnu postu by
> filtroval pres nejaky program (obdobu procmailu). Ten by v pripade, ze
> dopis je OK, vyvolal sendmail pro doruceni. Sendmail pro doruceni by
> pouzival jiny (standardni) konfiguracni soubor.
>
> Otazkou pak je, jak napsat onen specialni konfiguracni soubor
> /etc/sendmail.cf a jak napsat ten filtr. Jevi se mi to tak, ze to bud
> umite, a pak to po chvili experimentovani napisete, nebo to neumite, a
> pak stravite spoustu casu ctenim dokumentace o pravidlech v souboru

no prave ze neumim. budu muset cist dokumentaci. to radeji tem lidem reknu,
ze toto nejde.

milan

> --
> A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
> UJF AV CR
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!