Cenzurovani odchozi posty

Pondělí Leden 4 20:43:24 CET 1999

xsorm na informatics.muni.cz (Milan Sorm) writes:

> no prave ze neumim. budu muset cist dokumentaci. to radeji tem lidem reknu,
> ze toto nejde.

Jestli o Linuxu vedi jen to, ze existuje, pak Vam mozna uveri. Jinak
tezko.

Podivejte se na soubor /usr/lib/sendmail-cf/cf/clientproto.mc - je
urcen pro klienta, ktery veskerou postu predava mail hubu.  Prikazem
"m4 ../m4/cf.m4 clientproto.mc > clientproto.cf" z nej udelate
konfiguracni soubor, ve kterem muzete mailer nullclient zamenit za
zminovany filtr. Pak uz staci napsat jen ten filtr ...

Netestoval jsem to, takze mozna toho bude potreba upravit vic, ale pro
zacatek by to melo stacit.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR