Mail pro sit za IP Masqueradingem a jeji posta

Jan Polak honzap na obalex.cz
Úterý Leden 26 12:22:00 CET 1999

Miroslav Silhavy wrote:

> Hello,
>
> mam takovy problem, mam k dispozici jeden server, ktery je 24h denne na
> inetu, bezi u jednoho ISP, mam tam linux, sendmail...
>
> Dale mam jednoho klienta, ktery se pripojuje na net pomoci dial-upu s
> dynamickou IP adresou a pouziva IP masquerading pres svuj linux.
>
> Potreboval bych vedet, jak mam nastavit svuj sendmail na linuxu u ISP, aby
> mi drzel postu pro celou klientovu domenu, a aby si ji sendmail na strane
> klienta mohl cas od casu vybrat a vytridit je pro svoje zamestnance. Jelikoz
> [...]

Tak to asi nepujde. Je potreba, aby ten klient dostaval pevnou adresu.
Pak uz je to jednoduche - nastvit MX zaznamy na tu adresu, a klient po
pripojeni rekne sendmailu ETRN domen a ma frontu u sebe.
Nebo pouzit virtusertable a skladat postu pro celou domenu do jednoho
mailboxu.
Vyberte si - pak to muzeme probrat detailne stim, ze potreba rict,
co je to sendmail.