Kopie emailů a SMTP

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Prosinec 8 12:17:31 CET 2000

petrsi na jcu.cz (Petr Simek) writes:

> To je myslim otazka co k cemu prirovnat. Kdyz si zadiridi konto na nejakem
> verejnem emailu a pomoci prohlizece ji zpracovava, pak mi do jeji posty nic
> neni - muzu maximalne resit zda je vhodne aby v prac. dobe brouzdala na www,
> pokud je prohlizeni nejakych stranek soucasti jeji prace asi s tim moc
> nenadelam, kdyz si mimo to udela i neco jineho.
>
> Pokud ale pouzije firemni mail server je to jako kdyby k odesilani sve
> soukrome posty pouzivala firemni papir s firemni hlavickou a davala to
> do firemnich obalek a nechavala si dopis ofrankovat za penize firmy.
> [...]

Stejne nakonec bude zalezet na tom, jak budete mit dobreho
pravnika. Jak dokazuje treba soud s Liborem Novakem :-) Ale dobry
pravnik je drahy pravnik.

Berte internet spis jako telefon, a bude to. Take nesmite
odposlouchavat telefony, ikdyz je telefon firemni, telefonni ustredna
firemni, platite za to firemnimi penezi.

Brno, Czech Republic