sendmail a ucpaná pevná linka

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Pátek Červen 23 20:23:48 CEST 2000

On Fri, Jun 23, 2000 at 01:47:58PM +0200, Michal Zejdl wrote:
> Také mě před chvílí napadlo vřadit před server připojený do internetu
> další MTA, který bude mít nastaven shaper na méně, než je propustnost
> naší linky ven. Mohlo by to vyřešit polovinu našeho problému (posílání
> velkých zpráv od nás ven). Co tomu říkáte?

Ano ano :) A pokud si nastavite i pro prichozi postu MX zaznamy na ten
shapnuty MTA, tak tim muzete vyresit uplne cely problem, proste protokol
SMTP budete shapovat obema smery a vyresil jste obe poloviny problemu :)

Preji hezky den

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //