Kopie emailů a SMTP

Radek Smidl smidl na antaris.cz
Čtvrtek Listopad 23 10:21:03 CET 2000

Lubos Kaspar wrote:

> Mno, docela by mě zajímalo, jak se ve tomto světle dívat na problematiku
> šroubování antivirů do MTA. Podle mě totiž jde o dvě strany téže mince.
> Jestlipak antiviroví przniči MTA také schvalují fízlování e-mailu?
> Principiálně by měli.

Tohle nechapu, jake przneni? Co proboha mate proti antivirum. A navic nechapu,
proc takhle utocite. Co ma s tim co delat "fizlovani" e-mailu?
Podle te vasi teorie o przneni by tedy nemohl sendmail treba pouzivat ani
procmail, ne? Me to tedy prijde na hlavu postavene. Jestlize je sendmail tak
mocny nastroj, proc ho nevyuzivat plne. Spousta lidi takove vlastnosti potrebuje.
To snad mame instalovat Microsofti Exchange, aby jsme neurazeli vase esteticke
citeni?

--
Radek Smidl, smidl na antaris.cz
Systemy a site