Sendmail a qmail

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Čtvrtek Duben 12 03:15:04 CEST 2001

Marek Butas wrote:

> Mam nasledujici problem,
> Na jednom pocitaci jsem si nainstaloval qmail a po drobnych neprijemnostech i rozchodil. Postu mohu posilat, prijimat take, ale ne z venku. Pokud zkusim poslat postu z jineho pocitaci, objevi se mi tam v maillogu hlaska
>
> stat=Deferred: Connection refused by xxx.domain
>
> Jsem zacatecnik a nejsi si jist, kde zacit chybu hledat.

	Co znamena "prijimat take, ale ne z venku" ?

	Pokud to znamena to co si myslim, pak to znamena jedine - spojeni na
port 25 je z venku zakazano nejakym firewallem. Ale muze to znamenat i
neco jineho a pak je "startovni cara" hledani mozna jinde.

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz