RE: Pobočkové řešení

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Čtvrtek Srpen 23 09:46:32 CEST 2001

22. 8. 2001 napsal(a) Dalibor Kouřil na téma ,RE: Pobočkové řešení`:

DK> dekuji za trpelivost, ale virtusertable mi nahrazuje adresy jen kdyz napravo
DK> neni nejaka mistni (zkousel jsem jen alias, alias na sorbi.localnet a nic), ale
DK> kdyz dam napr svuj soukromy dali na post.cz, tak je vse ok a e-mail leti na
DK> post...

Mohl byste poslat

a) vsechny relevantni radky z logu, kdyz poslete dtestovaci dopis na neco,
co ma adresu ve virtusertable ven a na neco, co ma jako cil lokalniho
uzivatele (uvedeneho bez domenove casti, tedy bez @localdomain ci ci to
tam davate)?

b) Vypis, co Vam to napise, kdyz takovy dopis (hlavne druhy pripad)
zkusite poslat se sendmail -v (nebo po zadani VERB, pokud ho mate
povoleno)

Pokud z toho neco nevyplyne. tak sndmail -d x.y (kde x.y poradi zkusenejsi
...)

Mimochodem, jste si jisty, ze jste po zadne ze zmen virtusertable pri
testovani nezapomnel vytvorit novou virtusertable.db? Rucne?

s pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, administrátor IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,