sendmail-relay denied-zacatecnik

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Únor 2 00:09:27 CET 2001

On Thu, Feb 01, 2001 at 11:00:00PM +0100, Vit Bohacek wrote:
> Mam totiz server na kterem jsem rozjel sendmail. Z tohoto serveru si
> ztahuji postu ruzni kamaradi

Stahovat postu z vaseho serveru si mohou odkudkoliv, to je bez debat.
(pop3, imap ...).

> kteri se momentalne vyskytuji v ruznych castech nasi republiky,
> takze kazdej jede z jine domeny a z jine IP a nekteri jsou dokonce
> dialupisti takze jejich IP je pokazde jina.  Jak resit tento problem
> ?

Odesilat postu by meli pres providera, pres ktereho jsou momentalne
pripojeni. (snad kazdy provider ma rozumny odchozi smtp server).

Pokud z nejakych duvodu opravdu potrebujete, aby vasi uzivatele mohli
postu odesilat odkudkoliv skrz vas SMTP server, pouzijte reseni zvane
"SMTP after POP" ... (viz dokumentace k vasemu mail serveru, FAQ,
google.org)

Preji hezky den

--
   Martin Mačok