BFU nechodici posta rootovi (fwd)

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Leden 10 14:26:40 CET 2001

On 10/01/2001, pkucera na mh.vri.cz wrote:

> Dekuji. Uz jsem na to take prisel. Ale je tu jeste jeden maly problem
> s tim souvisejici, a to, ze mi posta pro roota visi ve
> /var/spool/qmail/mess/. Mohl by mi nekdo, prosim, jeste poradit, jak
> ji mohu popostrcit?

Pokud tam visi z duvodu nejake chyby, tak jedine jejim odstranenim.
Mrknete se do logu, jestli se tam neobjevuji nejake chybove hlasky.
Pricinou muze byt namatkou treba chybna syntaxe filtrovacich pravidel
MDA, spatne nastavena prava k mailboxu atd.

> Dale jeste jsem si ted vsiml, ze mam sice
> /var/spool/qmail/alias/.qmail-root a v nem mam jeden radek, komu se ma
> posta predavat (admin), avsak kdyz poslu majl na admina, tak dojde bez
> problemu, kdyz vsak jej poslu na roota, tak nastava stejny problem -
> posta se vrati jako nedorucitelna. Nema se nahodou jeste nekde neco
> upravit?

Ani ne. Jak ten jeden radek vypada? Spravna syntaxe je

&admin

Jinak opet zkoumejte log.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas