Premenovanie priloh

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Pondělí Leden 22 20:31:07 CET 2001

> Prectete si na manualove strance, proc je procmail setuid program a
> zda tyto featury potrebujete, pokud ne, tak mu setuid bit sundejte a
> snad se to tim spravi ...
Pro zacatek jsem procmailu neprozradil, kam ma logovat,
tak neloguje...

> A co takhle neco jako:
> (su root)
> cd /home
> umask 077
> for i in * ;
> do
>     touch "$i"/procmail.log
>     chown "$i.$i" "$i"/procmail.log
> done
Diky za navod, scripty v shellu nejsou moje parketa :o)

> A taky muzete procmail.log pridat do /etc/skel a potom bude tento
> soubor patrit i nove zalozenym uzivatelum.
 Ano, to bylo jedine reseni, ktere mne napadlo.

Zustal posledni problem, a ten ma asi neco spolecneho s
podivnou kompatibilitou Outlook expresu. Pokud poslu
soubor, ktery je evidentne podle nazvu podezrely,
Treba jako navidad.exe, tak procmail prida do mailu
upozorneni, ze priloha je pravdepodobne virus. To je OK.
Jenze priloha je do mailu namontovana ve forme textu dost
podobnemu rozsypanemu caji. U malu je zobrazena sponka,
jako ze ma prilohy, v hlavicce je napsano, ze prilohou je
prejmenovany navidad, ale tlacitko "Ulozit prilohy" se nezobrazi.

Uz jsem neco podobneho resil, kdyz jsem psal script, ktery
vytvarel maily s prilohami, a pamatuju si, ze tam hodne zalezelo
na tom,  jak byly MIME prilohy seskladany. Takze asi chybicka
primo v procmail-sanitizeru.  chybejici ;, \n ... neco takoveho
Ptam se jen, jestli ji nekdo z vas uz nahodou nehledal, a nenasel.....

Mejte se fayn
Vladimir