RCPT TO:

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Úterý Květen 29 22:32:55 CEST 2001

Peter Mann wrote:

> nekontaktuje ho MTA, ale ja ;-)

	Pak se vsem MTA omlouvam, vadny jste vy ... ;-)

> no rad opravim tu chybu, ale preco vsetky ine domeny funguju?

	Tim "jine domeny funguji" myslite to, ze se spojujete jinam, na jiny
MTA ? Pokud ano, tak otazka obsahuje primo odpoved - proste jsou jine
MTA tolerantnejsi nez Mercury (ja to proti Mercury zkousel, mam ho tu na
urcite veci taky - jo, proste je netolerantni ...).

> inac, uz riesim problem s ich spravcom, nemaju reverzne DNS (co mozno je
> hlavny problem - uvidime ako to dopadne)

	To, ze oni nemaji spravne reverzy bych spisbude mit vliv na odesilani
nez na prijem posty - ale mozne je vsechno.

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz