sendmail a domena v HELO

iko iko na kamarad.cz
Pondělí Říjen 29 09:51:02 CET 2001

zdravim...

mam problemy so sendmailom. ono to neni problem sendmailu, ale moj. mam
dialup. sendmail pri pripojeni posiela cez -qR. problem je ale s tym, cim sa
prihlasuje sendmail v HELO. neviem co tam mam vlastne nastavit. nemam domenu
(dialup). konkretne islo o nieco na vol.cz. ked som  mu (sendmailu) nastavil
natvrdo domenove meno napr. abc.vol.cz, tak mi zas provider pisal mail ze
aby som nepouzival ich domenove mena. ked si nieco vymyslim a nebude tam
vol.cz, tak zas vykrikuje, ze taka domena neexistuje. co tam mam napisat aby
to slo? ked obchadzam smtp providera (smart host) a idem priamo kde
potrebujem, tak zas na par serveroch mi pise chybu "data format error". tiez
nepoznaju domenu odosielatela. poradi mi nejaka dobra dusa???

diky za odpoved...