Pouziti adresy postmaster@ z jine adresy nez kde sidli server

Dan Lukes dan na obluda.cz
Úterý Únor 19 04:55:17 CET 2002

Dan Ohnesorg wrote:

> Ja vidite, s kristalovou kouli se v tom vyzna kazdy ;-)) Ale kdo rekl
> smtpmail1, ze nastala chyba 5.1.1 buh sud. Kdyby nekdo z tech lidi, co
> znam chtel videt zpravu celou, jak jsem ji ziskal k analyze, muze ji
> mit, ale vic se v ni nenajde.
>
> To ze ta zprava je blbe vim, ale slo mi hlavne o to,
> jestli mam krome toho, ze ta zprava je blbe naformatovana vytknout i to,
> ze se vyplnuji divne hlavicky. To ze nekdo neumi vygenerovat chybovou
> hlasku preziju. S tim jsem uz tak smireny, ze me to nijak zvlast
> nerozcili. Ale aby poslal zpravu blbe a jeste navic ji vydaval za zpravu
> [...]

	Vzato prisne teoreticky - pokud se skutecny odesilatel lisi od
"duchovniho" autora zpravy, mel by byt v hlavickach uveden "Sender"
(From je "duchovni" autor, takze v duchu SPT predstav zrejme
postmaster na zakaznik; Sender je skutecny odesilatel, tedy nejspis spravce
onoho reportujiciho maileru).

	Asi byste mel mit moznost se ohradit, pokud nekdo odesila dopisy z
adresy, ktera se zda byt vasi a SPT by v takovem pripade mel neceho
takoveho nechat, na druhou stranu pochopim je pokud to odmitnou s tim,
ze nemaji chut ani cas korespondenci z tohoto vznikajici resit vlastnimi
zamestnanci a proste takovou slusbu neposkytuji (pak to co delaji je
vlastne kompromisni reseni - lepsi nez to posilat z "realne" adresy,
kdyz na ni stejne nikdo postu necte) - pak je (z vaseho hlediska)
spravne reseni prestehovat si hostovani posty nekam, kde poskytuji
sluzby dle vasich predstav.

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz