Pouziti adresy postmaster@ z jine adresy nez kde sidli server

Jaroslav Snajdr jsnajdr na kerio.com
Úterý Únor 19 11:51:12 CET 2002

Dan Ohnesorg wrote:

> Ja vidite, s kristalovou kouli se v tom vyzna kazdy ;-)) Ale kdo rekl
> smtpmail1, ze nastala chyba 5.1.1 buh sud.

To proto, ze chybi hlavicka Diagnostic-Code.

> To ze ta zprava je blbe vim, ale slo mi hlavne o to, jestli mam krome
> toho, ze ta zprava je blbe naformatovana vytknout i to, ze se vyplnuji
> divne hlavicky. To ze nekdo neumi vygenerovat chybovou hlasku preziju.
> S tim jsem uz tak smireny, ze me to nijak zvlast nerozcili. Ale aby
> poslal zpravu blbe a jeste navic ji vydaval za zpravu od nekoho, kdo
> v pripade potreby vraci zpravy formatovane korektne me prijde dost
> sproste.

Ja myslim, ze to neni zadna tragedie. postmaster na zakaznik.cz je adresa
cloveka, ktery se stara o to, aby vsechny maily do domeny zakaznik.cz
stastne dosly. A to bez ohledu na to, jestli prisel rovnou na primarni
MX server, nebo oklikou pres zalozni server u providera.

-jns