Win98 + mail server konfiguracia

Robert Madaj madaj na istrobanka.sk
Čtvrtek Leden 17 14:10:24 CET 2002

Dobry den p. Asso,

na pop3 tost tazko.

prakticky su realizovatelne "zdielane" zlozky v
kontach IMAP, ale to robia niektore lepsie imap
daemony.

princip je v podstate taky isty ako ked
si jeden adresar naraz otvori viacej ludi.

pokial klienti urobia nejaku znacku do mailu
ze uz bola reply urobena, tak to potom uvidi
kazdy.

ja by som ale osobne tvoj problem riesil adresou
typu

info na firma.sk
helpdesk na firma.sk

co by spravoval JEDEN CLOVEK, ktory by ev.
preposlal (_nie_ forwardoval!) spravu
kompetentnym.

V Exchange sa takyto mechanizmus vola Verejne
zlozky, to su "adresare" do ktorych chodi posta
a moze si ich "pripojit" kazdy uzivatel.

Ani jedno riesenie vsak neumoznuje zobrazovat
si Odoslane spravy inych uzivatelov (teda umoznuje
ale nie v takomto specifickom pripade)

Vas mail z Thursday, January 17, 2002 o 11:00:29 AM:

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk