VYRESENO [doruceni do *.firma.cz - malinky problem]

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Čtvrtek Říjen 24 13:32:06 CEST 2002

> From: Zdenek Kaminski <xkaminsk na fi.muni.cz>
> Subject: Re: VYRESENO [doruceni do *.firma.cz - malinky problem]
> Date: Thu, 24 Oct 2002 08:16:05 GMT
> To: sendmail na linux.cz

> no ja nikde nenasel, jak se dela hvezdickovy MX-zaznam, toz proto takto.

Ja jsem teda RFC o DNS moc nestudoval, ale nezda se mi, ze by hvezdickovy
CNAME mel byt nejak "standardnejsi" nez hvezdickovy MX. Pokud o tom nekdo
vi vic, mozna by bylo zajimave, kdyby nam to sdelil.

> Pozadavek to produktivni neni, ale mate-li splnit domaci ukol, tak ho
> proste musite splnit :-) O nic jineho pak nejde.

Takove ukoly davaji na FI MUNI studentum? Ponekud zvlastni... :-)
--
Lubos Kaspar