cast posty na pobocku

Miroslav Geisselreiter mg na spcz.cz
Pondělí Srpen 11 15:19:32 CEST 2003

Oprava shrnutí: MX záznamy jsou dva, ale první ukazuje na fw-brno a druhý na
záložní mail server poskytovatele. Veškerá pošta "z venku" chodí nejdřív na
fw-brno.

Dle níže uvedených rad jsem upravil /etc/aliases a zdá se, že bude fungovat.
Lokální MX se neuplatňují.

Zatím to vypadá na jednu nadbytečnost: Na fw-brno se uplatňuje soubor
mailertable, který směruje veškerou příchozí poštu pro doménu na vnitřní
server v Brně. Pokud přijde pošta pro pražského uživatele, neuplatní se
/etc/aliases, ale pošta se předá na vnitřní server v Brně, pak se vrátí na
fw-brno a jde do Prahy. Brno má přes 50 uživ., Praha 4 uživ. Co by se stalo,
kdybych zrušil mailertable a směroval poštu pro Brno též pomocí
/etc/aliases? Myslím, že by to mělo chodit pak i pro Prahu příměji, ale
nevím, aby nedošlo k nějakému zpomalení pro Brno.

Geisselreiter.