Re: jaký mailserver pro virtuální uživatele?

God.zilla god.zilla na seznam.cz
Úterý Červen 3 19:44:55 CEST 2003

hm, budu muset potrénovat googlování :-) moc díky, podívám se na to všechno,
snad se mi bude dařit. A relaying jsem nemyslel pro webmail, ale pro
počítače s nestálou IP - ale smtp-after-pop nebo něco podobného snad
zabere...

God.zilla
god.zilla na seznam.cz

"Peter Mann" <Peter.Mann na tuke.sk> píše v diskusním příspěvku
news:20030603055013.GA8329 na dot.tuke.sk...