sendmail, milter a mc konfigurace

Ludek Finstrle xfinstrl na informatics.muni.cz
Středa Červen 25 12:28:45 CEST 2003

> _FFR_MILTER je symbol, ktery se musi zadat make pri kompilaci
> sendmailu, aby prelozil jak knihovnu libmilter, tak kod uvnitr

Dle README.libmilter nejen:
| You will also need to define _FFR_MILTER when building your .cf file
| using m4.

> Problem bude spis v generovani sendmail.cf. Popiste ten proces
> trochu podrobneji.

Ok. Sice nevim jak vice ho priblizit, ale delam to nasledovne:

cd /usr/share/sendmail-cf/cf
vim sendmail.mc
<neco zedituji>
make sendmail.cf
<zkousel jsem i m4 sendmail.mc > sendmail.cf>

sendmail.mc jsem zkusil zminimalizovat na:
divert(-1)
define('_FFR_MILTER', '1')dnl
include(`../m4/cf.m4')dnl
VERSIONID(`linux setup for Red Hat Linux')dnl
OSTYPE(`linux')dnl
MAILER(smtp)dnl

INPUT_MAIL_FILTER(`clmilter', `S=local:/var/run/clmilter.sock, F=, T=S:4m;R:4m')dnl
define(`confINPUT_MAIL_FILTERS', `clmilter')dnl

Mam uveste jeste neco dalsiho? Nenapada me co.

Diky za pomoc

Luf