mailserver

Milan Ježek milan.jezek na atlas.cz
Neděle Duben 25 12:03:57 CEST 2004

No já už  mám (sice minimální) zkušenost s firewalem. Tem mám sice pod
slackwarem, ale nyní jsem právě uvažoval o Trustixu. Právě z důvodu
odzkoušení funkčnosti jsem zatím nechtěl měnit nastavení MX záznamu, ale
stahovat maily pomocí POP3 k sobě. Ale nějak jsem v tom neměl jasno.
Nyní jsem na tom o něco lépe, takže třeba chápu, že změnou MX záznamu
docílím to, že maily od providera půjdou přímo ke mně pomocí SMTP. Ale
to jsem chtěl nechat na pozdější dobu (mimo jiné jde o to, že mám ještě
i pár schránek na seznamu a tam nevím, jak by mi změnu MX záznamu byli
ochotni udělat).
Firewall už jsem i dělal (sice jenom doma, ale přeci), takže s IPTABLES
nějaké zkušenosti i mám.

přesto díky za dobře míněnou radu

Milan