Announce: Uvolnìní finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Pátek Červenec 19 08:03:07 CEST 2002

Ivan Bibr wrote:
>  Ve vyjadreni byl citovan manager slovenske firmy, ktery prohlasil ze s OO
> 1.0CZ nahradili MS Office. Muzete klidne bazirovat na tom, ze dany produkt
> doted neexistoval ale obavam se ze to bude ryze samoucelne. Ja jsem z toho

	Samoucelne to povazuji prave v tiskove zprave - kolik lidi zna pozadi?
Kolik lidi se 'dovtipi', jak rikate, ze pouzivali 'to co bylo' a ze nyni
konecne budou moci (vsimnete si budouciho casu - v TZ byl cas pritomny)
konecne pracovat slovensky a bez problemu. To si myslim je mateni
koncove skupiny uzivatelu, pro ktere TZ byla urcena - domnivam se, ze
nebyla zdaleka urcena pro profesionaly v IT, ti o stavu veci davno vi a
pripadne se sami informuji, ale pro napr. pocitacove platky pro
nevzdelane, kteri TZ prevezmou ci zkrati a zacnou dohady - jak to, ze
jsme o tom uz davno nevedeli? Proc uz to nepouzivame?... - jsou tyto
otazky legitimni? Jsou. Mohou vyplynout z TZ? Mohou. Jenze to proste a
jednoduse neni pravda a takto to nebylo - to snad vime v tle komunite
vseci, ne?

	Vsichni mame pupinky z FUD jende nejmenovane firmy, proc se snizujeme k
naprosto stejne taktice a zpusobu boje o koncoveho uzivatele? Nejsem
zastancem FUDu MS, stejne tak mam osobni odpor pouzivat tyto praktiky v
OSI certified softwaru a hnuti...

> thread bylo uplne zbytecne. Cely prekladatelsky tym si za odvedenou praci,
> misto takovychto mailu, zaslouzi nase podekovani.

	Kritizoval jsem snad prekladatelsky tym za jeho praci (to v prubehu
vzhledem k nazvoslovi delali jini a nakonec se nasel rozumny kompromis,
ackoli to ne vzdy bylo jednoduche - sam vim, co to je lokalizace
produktu...)? Proboha lidi, to si vazne myslite, ze kdyz clovek udela
rekneme jeden (deset, sto, milion...) dobry pocin, ze se mu musi
automaticky tleskat za vsechny nasledujici ci minule pociny (nemohu si
odpustit poznamku, ze nekteri z komunity (nebudu jmenovat) se presne
takto ke svym pocinum staveli)? Nejste schopny jasne rozlisit jednotlive
pociny, dusledky atd.?