Announce: Uvolnění finální verze OpenOffice.org 1.0 CZ

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Červenec 18 19:07:11 CEST 2002

   From: "Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz>
   Date: Thu, 18 Jul 2002 17:59:51 +0200

Ahoj,

   > 	ani vudci Tve osobe (ac se osobne nezname a IMHO jsme se nikdy
   > 	nevideli),

tady se mýlíš ;-)

   > 	nase pociny, stejne jako se mne nemusi libit jeho. To je prece
   > 	normalni, ja jsem nekritizoval, ja jsem rekl, ze se mi stejny
   > 	postup nelibi v propagaci OO CZ - je na tom neco spatneho -
   > 	otevrene verejne (a nepokrytecky) vyjadrit svuj vlastni - argumenty
   > 	podlozeny - nazor nez nekde u piva kazdemu hanit tento software?
   > 	Myslim si, ze je tento zpusob daleko cestnejsi...

Ano - to je v pořádku. Ale stav je takový: společnost OFZ již delší dobu
testovala OOo (originální), ne český. Prakticky od začátku jeho vzniku,
protože předtím používala SO 5.2 český od společnosti, jejíž jméno je
například pro Milana Keršlágera asi to, co pro čerta svěcená voda ;-) No,
doufám, že to všichni chápou jako vtip :-) Ano, je to tak i myšleno.

OOo vyhovoval a byl delší dobu nasazen. Samozřejmě problémy s uživateli
neoplývajícími znalostmi anglického jazyka stále zůstaly. A to byl jediný
problém, který jsme příchodem OOo (od RC1 až po RC4 a final)
vyřešili. Instalace na všechny stroje je otázkou několika okamžiků. jsme
přeci na Linuxu! Na tiskové zprávě tedy není žádná mlha a já se s ní
naprosto souhlasím.

   > 	Ty jsi zverejnil tiskovou zpravu OO, udelal jsi tak nepochybne na
   > 	zaklade vlastniho ztotozneni se s obsahem - tedy jsi
   > 	spoluzodpovedny za sireni toho, co jsem nazval mlhou...

I teď to chápeš jako mlhu? Chápu, že postupuješ čistě pragmaticky, ale
i tak je možné postupovat: společnost OFZ nasadí RC4, používá jej. Za dva
dny to my vezmeme (RC4 je naprosto identický s final) a prohlásíme to za
final. Společnost OFZ resp. její finanční ředitel potom prohlásí zmiňované
věty.

Už jsi spokojený? Pokud je v tom ještě nějaká nejasnost, rád ji
zodpovím. Pokud je již vše jasné, prosím o odvolání slov jako mlha
a spol v konferenci linux na .

   > PS: Nevim proc jsi mne nepozadal o vyjadreni osobne (soukrome) - dostalo by
   > se Ti naprosto stejne odpovedi, ucinil jsi tak verejne, budiz, naprosto bez
   > skurpuli jsem Ti verejne odpovedel. Domnivam se, ze v mem postoji neni
   > rozpor, nemam co skryvat ci zamlcovat a take se domnivam, ze jednam na
   > rovinu a fer - totez ocekavam od spoluhracu i protihracu.

Tak tak. Já také nemám co skrývat, a proto jsem pouze změnil fórum, abychom
zbytečně nezatěžovali linux@, když to vyřešíme v talk@ a pak pošleš do
linux@ summary, že se to vyřešilo a není to žádná mlha ;-)

Replace repetitive expressions by calls to a common function.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)