Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Michal ©paček skim na deltaes.cz
Pondělí Květen 27 13:37:01 CEST 2002

On Mon, May 27, 2002 at 01:29:24PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> Jenze tak to proste funguje. Nebo snad chcete rict, ze ironie
> je v linux na linux.cz zakazana/ nemozna?
Ne to jsem nechtel rict. Ja nic nechci a nebudu zakazovat.
Akorat s tim nemuzu pocitat, kdyz to neni vyslovene receno.
Ja to pisi bezne takhle <irony>cosik</irony>.

> Aha, cili nedorozumeni vznika jen v psanem projevu? :-ooooo
Ne, nedorozumeni vznika kdekoliv..
Ve psanem IMHO mnohem vice kdyz pisatel pise ironicky :-))))

> (Doufam, ze me nikdo neodhlasi, protoze jsem pouzil ironie ;-)))))
hehe.. To asi fakt ne..

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX

Daląí informace o konferenci Talk