je Rh 8.0 vhodný pro mailservery?

Pátek Únor 14 14:47:06 CET 2003

Zdenek Pytela wrote:
> 	Většina rozhodnutí se dělá od špatného konce. Napřed vybírám službu,
> pak program, který ji bude zajišťovat, a teprve na konec operační systém,
> jeho distribuci a konkrétní instanci této distribuce, kde bude program
> nějaké specifické verze. Opačným postupem jste strašně omezeni.

	Ovsem v tomto jsem jaksi nikde nenasel Vami vyzdvihovane vlastnosti
jako GCC XY, GLIBC Z apod. Jediny relevantni poznatek je Apache 2.X,
ktery muze byt povinnym prerekvizitem, ovsem kvuli nemu nemusime mit RH
8.0... Ostatne, ja zacinam od 'reseni' pozadavku/sluzby, nikoli od HW/OS...

> 	Ach jo, tomuhle zase nerozumím. Viz dále.

	Pokud jste vyvojar a nebudujete monolit (prikladem budiz napr. Lotun
Notes/Domino, EMACS apod. - takove male OS in OS), ale jste zavisly na
jinych komponentach (zejmena knihovnach), vice moc dobre o cem mluvim
(mozna ale nechcete videt, pripustit problemy), pokud ne, nema smysl v
tuto chvili Vam to vysvetlovat... - BTW to "Viz dale" ma byt co?:-0