Linuxovy klub v Brne

Petr Janda janda na mendelu.cz
Čtvrtek Únor 27 07:49:29 CET 2003

Timto se omlouvam vsem, kteri me vcera cekali, ale...

- "kavarnu" jsem nasel
- prisel jsem pozde (19.30)
- nikoho z vas jsem asi nikdy nevidel a "podle xichtu" linuxaka nepoznam
- priznavam politovanihodnou neschopnost vybrat spravna klicova slova na
  dotaz u personalu (linux, tucnak...), predpokladam, ze spravne bylo
  Pytela, ale to me napadlo az o 20km jinde :-(
- jako spravneho blba me predtim nenapadlo si zjistit mobil
  organizatora, nebo mu dat svuj

Obchazet jeden stul po druhem by asi nebylo to prave, takze jsem to
zabalil. Doufam, ze jste se dobre bavili a ze priste budu uspesnejsi.

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Pokud jdete na sraz s uzivateli linuxu a neznate se:
- chodte vcas
- personalu se ptejte na lidi a ne na tucnaky
- zjistete si cislo na mobil nekoho z organizatoru