(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Červenec 1 18:23:55 CEST 2003

	Ano s tim plne souhlasim - souhlasim rovnez s tim, ze jsem
pouzil tvrda slova, ale plati ten logicky soucin ve Vasi vete?
Nepodlozil jsem tvrzeni argumenty?

> Bolo naozaj nutne pouzit to slovo, neslo to naozaj povedat inac? Je to
> take tazke byt slusny?

	Zrejme mame jine meritko na slusnost, nazyvat veci pravymi
jmeny, byt se to ve "spolecnosti" nenosi je sprostota?

> A preco ste znova pouzili podobne slovo? Ak si nevazite pracu
> marketingovych
> ludi, prosim, ale preco ich urazate?!

	Myslite to vazne? Vas neurazi, kdyz na Vas z kazdeho koutu mrka
prasek te nejsilnejsi kvality a ucinnosti, kdyz jste davno za opicema,
ze nemate tu digitalni ISDN linku.... ano reklama ma urcite zakony,
urcite typy, urcity pristup ke klientum... v kapitalismu a reklame ale
nejde o lidi, ani nejde o jejich spokojenost, ale o prachy, love, prijmy
komercnich firem - maji-li za hlupaka oni mne (tim, jakym nejapnym
zpusobem mi serviruji sve vyrobky/sluzby/ostatni produkty), mam rovnez
za hlupaky ja je, pokud si mysli, ze to na mne plati a ze diky jejich
reklame poletim do kramu celej natesenej si to koupit.

	Reklama se IMHO musi delat s citem a jsem schopen (a jiz jsem to
nekolikrat udelal) ji ocenit i financne podporit - nekolikrat (a bohuzel
je to vyjimecne) jsem se doslova zastavil a pokochal pro mne velmi
kvalitni a prijemnou reklamou... a sel si vyrobek koupit - ne quli te
reklamni kampani, ale protoze vyrobek je v blede modrem od 10 dodavatelu
uplne stejny a ja chtel podporit toho, od ktereho cekam, ze priste mne
opet pohladi na dusi...

	Mohu-li to konkretizovat, pak stupidni reklamy Eurotelu mne fakt
stvou (a to nejen Go, "opirani" se o signal byl na firemni
zakazniky)..., drivejsi RadioMobil mel reklamy docela solidni, pote co
zacal blbnout s Twistem (byt se to snazil oddelit) a ziskavat love a
zakazniky diky teenegerum mne zacal stvat rovnez, kvalitu reklam Ceskeho
mobilu od zacatku sleduji doslova s odporem, zrejme to na prosty lid
zabira, ja mu to neberu, ale at neceka, ze diky takoveto prezentaci a
vizitce mu jeste na tu reklamu budu prispivat...

	Takze uz je Vam muj osobni svetonazor jasnejsi a chapete, proc
jsem se vyjadril presne tak jak jsem se vyjadril? Bylo to opravdu tak
neadekvatni, jak jste se snazil naznacit?