(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Peter Hanusiak peter na hanusiak.sk
Středa Červenec 2 09:30:44 CEST 2003

On Tue, Jul 01, 2003 at 06:23:55PM +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:
> 	Ano s tim plne souhlasim - souhlasim rovnez s tim, ze jsem
> pouzil tvrda slova, ale plati ten logicky soucin ve Vasi vete?
> Nepodlozil jsem tvrzeni argumenty?
To je prave na diskusiu. Ale najvacsi problem tejto diskusie je, ze to
je oblast kde sa neda spravit exaktny dokaz ano toto je spravne a takto
to musi byt. Dotycny sa rozhodol ako sa rozhodol. A Vy ste mu napisali
nieco v tom zmysle, ze bude asi ... no ved vieme.
To je filozoficka debata (takisto ako Vase uvahy nizsie), pohybujeme sa tu
po tenuckom lade. Toto uz nie je matematika, kde z nejakych axiom vieme
odvodit ci to splna alebo nesplna kriteria.
Nechcem zachadzat do detailov, ale ked si uvedomime co sa skryva za usilim
jedneho velkeho prazskeho filozofa a matematika Goedela (zvlast jeho
viet o neuplnosti), tak nas musi automaticky napadnut aj to, ze nikto z nas
nema patent na pravdu.

A preto ked s niekym nesuhlasite, spomente si ked uz nie na moje vety ( lebo
mi najskor nebudete verit), aspon na tohto velikana. A mozna prestanete
urazat.

Skusenost mi vravi, ze aj ked som bol niekedy akokolvek presvedceny, ze mam
pravdu, s odstupom niekolkych rokov som zacal rozumiet aj druhej strane, a
nasiel som racionalne vysvetlenie aj pre opacny nazor. Napriek tomu som
nedokazal povedat kde je pravda.

<):)

--
Peter "Hanus" Hanusiak