(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červenec 1 20:52:36 CEST 2003

Dne út 1. července 2003 20:38 jste napsal(a):
>    From: Ondřej Tůma <konference na webjet.cz>
>    Date: Tue, 1 Jul 2003 15:30:38 +0200
>
>    > Ted se zeptam trosicku jinak, pokud vim, tak pod GPL licenci musim
>    > sirit i to co jsem vytvoril za pouziti GPL nastroju (mozna se pletu,
>    > cet sem
>
> Ano, pletete se.

Třeba to vememe na tom obrázku, použiji gimp a vytvořím nějaký obrázek úplně
od nuly - všechno kreslím já podle sebe pomocí gimpu, potom si můžu dělat s
obrázkem co chci a dát na něj jakoukoliv licenci.
Pokud použiji nějaký obrázek který je šířen pod GPL licencí a upravím ho tak
že třeba s toho původního zůstane pouze 1% tak výsledný produkt bude zase pod
GPL.

PS. Zajímalo by mě jak to potom bude ze zdrojákama? Seznam stisknutých kláves,
a pohybů myši? :-)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |