(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Červenec 1 23:15:11 CEST 2003

   From: Ing. Vlastimil Pospíchal <vpospichal na tiscali.cz>
   Date: Tue, 1 Jul 2003 22:31:58 +0200

> [...]
   > s licencí GPL, ve zdrojových kódech budou příslušné poznámky o mých
   > úpravách.
   >
   > Tato aplikace slouží pro interní potřebu klienta (např. vedení skladu) a
   > kromě algoritmu obsahuje například hesla do databáze, do které zapisuje
   > a jiná specifika firmy. Tato aplikace slouží firmě ku prospěchu, ale firma
   > nemá zájem ji dále distribuovat. Pokud ji bude chtít distribuovat, nebudu
   > jí v tom bránit (ani nemohu). Příslušné úpravy v jiné firmě mě buď nemusí
   > zajímat, anebo si mě ta další firma najme, abych jim tyto úpravy provedl.

Ne, ale pořád jste mi nevysvětlil logiku tvrzení:

   Pokud některému klientovi napíši na zakázku aplikaci GPL a zaplatí za ni
   tučný peníz, těžko bude chtít ty zdrojáky někde zdarma vystavovat.

A to je oč jsem žádal. Proč by měl klient chtít zdrojáky někde vystavovat?
A když už souhlasil s licencí GPL a bude distribuovat binární verze
aplikace, tak je prostě bude muset poskytnout.

The default configuration of NNTP is not affected by the vulnerability, as
no newsgroups are configured by default.
                  -- Microsoft Product Security about memleak in NNTP server