legalnost kopirovani distribuci

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Čtvrtek Červenec 10 12:02:12 CEST 2003

> Cö vy na to ostatni uzivatele RH ?
>

> Pripominam ze me osobne se tento spor tyka, protoze jsem byl a
> jsem i v soucasnosti uzivatelem distribuce RH. Problemy se
> ziskanim nove verze RH ale nemam diky pripojeni do internetu.

Dobry den,

v zasade s vami souhlasim, ale nektere veci bych videl jinak.

RH sem uzival dokud to slo, presneji receno posledni verze mi pripadaji
priliz klikaci a winowzowske proto RH beru jako linux na desktop pro
laiky, stejne jako je na tom MandRake a Suse .. - muj osobni nazor,
rozhodne nehodlam vypoutat debatu ktera distribuce je lepsi...

Co se RH tyce je tu nova distribuce Aurox, bohuzel problem s CD ktere
jsou spatne vylisovane, a co se FTPka tyce tak se pokousim distribuci
nechat povesit kde to jen pujde, mam jen nejake technicke problemy.:(
Aurox vychazi z RedHatu a je plne pod licenci GNU GPL.

Co se CZLUGu tyce, pokud se nepletu tak si CZLUG vzal rekneme ukol
nejakym zpusobem propagovat linux mezi cechy, k tomu jim poslouzila
jedna z mnoha distribuci, ktera byla relativne uzivatelsky pritulna a
na ktere zapracovali tak, aby mluvila cesky na sve uzivatele, rekneme ze
se CZLUG udelal jakymsi patronem RH v cechach, nebo jinak, pouzil ke
svemu "poslani" RedHat, stejne tak mohl ale pouzit jinou distribuci
Debian, Slackware a dalsi, jak by asi nyni reagovala linuxova komunita
na CZLUG ? urcite by byly pohorseni nad tim ze RedHat proste dale
nepodporuji, myslim ze ne, protoze by si nespojovali CZLUG s RedHatem
ale treba s Debianem ....

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
hash.webjet.cz  www.webjet.cz  www.radioakropolis.cz  www.softwaremedia.cz