META: E-maily mimo zaměření konference

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Úterý Červen 17 23:28:26 CEST 2003

Pavel Janík napsal(a):
> Ano - to je jeden typ těchto e-mailů. Je v pořádku, že se komunita naučila
> je ignorovat - vítám to. Druhý typ jsou (a ten je bohužel díky své podstatě
> mnohem častější) reakce XY na AB a jeho reakci na mail XY, který reagoval
> na mail od AB, jehož hlavní částí byla kritika XY, který ve svém původním
> e-mailu kritizoval věc KL, kterou AB dnes a denně používá nebo jeho
> distribuce ji preferuje. Snad je to jasné, o jaký typ e-mailů jde :-)

Souhlasím, je to něco jako "poraďte mi nej antivirus pro linux",
takovéto maily jsou opravdu přínos.

> Teď mne napadla další myšlenka: co navíc člověku, který pošle OT dopis
> povolit přihlášení poté, co přeloží například jednu stránku nápovědy
> Openoffice.org? No nebyla by to krása? :-) Nebo poslat 5 Kč CZLUGu na
> úhradu nákladů poslání jeho nesmyslných bajtů do Internetu?

No těch pět korun nevím, ale s tím překladem souhlasím, když mají čas na
blbosti, tak ať dělají něco pořádného. a když nebude umět cizí jazyk,
tak může napsat třeba ovladač pro nějaký softmodem nebo tak něco.

Přimlouval bych se ale o aktualizaci stránek na linux.cz/news.html, kde
není ani zmínka o konferenci talk na .

Shodli jsme se tedy na tom, že
- maily obsahující OT nebo offtopic v předmětu by měly být směrovány
automaticky na talk na linux.cz
- maily obsahující OT nebo offtopic témata bez označení v předmětu
znamenají vyhazov z konference

Zbývá vyřešit
- která temata jsou offtopic, resp.
- kdo bude rozhodovat o tom, co je OT
- jakým způsobem bude/budou tato osoba vybrána

No ale že já to umím hezky komplikovat. :-)

Zdraví,

--
Daniel Hrbac
talk na advokati.biz