META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Červen 18 08:29:30 CEST 2003

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
   Date: Wed, 18 Jun 2003 07:38:28 +0200

   > Je mozne, ze se nekomu nelibi, ze je nyni v konferenci "mnoho" mailu
   > denne, ale alespon to znamena, ze konference zije.

... nebo umírá. Záleží na úhlu pohledu.

   > Je jednoduche proletnout ji 1x za den, vetsinu zprav smazat (a necist)
   > a vybrat si jen zajimave subjekty.

Chceme to opravdu takto? Myslím si, že ne.

   > Je mozne, ze se nekomu nelibi, ze nektere thready expanduji nade
   > vsechny meze, ale jak jinak chcete zajistit tribeni nazoru?

Pokud se tříbí názory na témata související s tématem konference, nevidím
v tom problém. Příkladem může být velmi zajímavé vlákno o souborových
systémech. Pokud se ale tříbí názory na to, jestli zdroj počítače se více
podobá takovému nebo onakému zařízení, vidím v tom problém. ROzhodně je to
ale zajímavé téma a já jsem si jej se zájmem přečetl, ale myslím si, že by
v konferenci o Linuxu být nemělo. Rád si ho přečtu jinde!

The truth is the truth. An opinion is an opinion. Don't confuse the two.
                  -- Larry McVoy