RE: META: E-maily mimo zaměření konference

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Červen 18 08:41:42 CEST 2003

	Vidis a tady treba ja spatruji zasadni rozpor - tezko se
dohodneme/domluvime, co je obsahem konference a co ne. Chapu, ze sice
cast debaty o zdrojich tam nepatrila, ale myslim si, ze z hlediska
realneho pouzivani/vyuzivani Linuxu ma velmi vyrazny dopad na celou
komunitu - nereknu nic noveho, pokud prohlasim, ze desitky procent vsech
instalaci a nasazeni Linuxu jsou routery (servery nepocitam, ty zerou
podobne bez ohledu na OS a pomoci black-boxu se neresi) - myslim si, ze
bez dostatecneho povedomi (a treba ani ja ho presne nemam) nema z
urcitych pohledu Linux sanci konkurovat - co na tom, ze ma treba
nejlepsi net queuing, ze ma to a ono, kdyz v konecnem dusledku je jeho
udrzba a provoz nesrovnatelne drazsi nez komercni black-boxy - to je
cast faktu, ktery zajima nejen komercni cast sveta, ale i domaci
uzivatele (naopak, tam nekolik STOVEK za elektrinu navic muze byt jeste
vice odstrasujici faktor).

	Takze dobre - rekneme, co patri do linux na linux.cz - sam jsem na
ten seznam zvedavy, pripadne zalozme jine diskusni mista - ja si naopak
nemyslim, ze spotreba zarizeni s Linuxem patri do talk na linux.cz - zadne
jine (dalsi) oficialni misto neni, nezverejnujeme (narazim na informace
na http://www.linux.cz/) jej, tak se nediv, ze lidi se vazne nemaji kam
obratit a diskutovat s komunitou...