META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červen 20 16:41:26 CEST 2003

   From: Marcel Kolaja <xkolaja na aurora.fi.muni.cz>
   Date: Fri, 20 Jun 2003 01:15:08 +0200

   > Nepřipadá mi logické bavit se o konferenci linux na linux.cz v jiné
   > konferenci, proto odpovídám sem.

Neber linux-talk jako jinou konferenci. Je to taková subkonference. Jsou
tam velmi pravděpodobně dost stejní lidé, jenom je to uvolněnější diskuse,
která nesníží kvalitu linux@ a velmi pravděpodobně ji spíše zvýší, pokud
témata do ní nepatřící, budeme diskutovat v talk na .

I'll have to convert to a program whose config files I can understand anyway
some day.
                  -- Kurt Garloff about migrating from Sendmail to Postfix