META: E-maily mimo zaměření konference

skim skim na psi.cz
Pátek Červen 20 20:51:03 CEST 2003

On Fri, Jun 20, 2003 at 05:24:38PM +0200, Pavel Janík wrote:
Ahoj,

> Včera do jedné konference, kterou spravuji, napsal jeden dotyčný e-mail se
> subjectem Test a s obsahem něco jako "ěščřžýáíé Zkouška češtiny nebo
> tak". Poté, co jsem mu napsal (se subjectem ADMIN), že se jedná o jeho
> předposlední test v té konference a že další bude poslední, se neuvěřitelně
> rozčílil... Bohužel i takoví jsou lidé. Dokonce se nedokázal ani
> představit :-(
Myslite si ze tohle je reseni?
Ja myslim, ze neni, protoze lide se nepouci, musi jit to byt
vysvetleno vzdycky nejak rozumne, nejlepe na jejich urovni.
Osobne si myslim, ze nejlepe osobnim prikladem.
Coz taky delate.

Podobny typ odpovedi je spravny pouze tehdy, pokud je to moderovana diskuze.
Realizovan je nepruchodem mailu do konference.

skim
  Michal "skim" Špaček         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na psi.cz
 jabber: skim na njs.netlab.cz     user: debian, TeX