META: E-maily mimo zaměření konference

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červen 20 17:24:38 CEST 2003

   From: Matus "fantomas" Uhlar <uhlar na fantomas.sk>
   Date: Wed, 18 Jun 2003 10:27:55 +0000 (UTC)

   > btw, pred par mesiacmi sem ktosi pisal tiez takuto off-topic spravu
   > a na moje upozornenie na inu konferenciu odpovedal ze to inam
   > neposle... neviem to najst v archive pretoze sa v nom blbo
   > vyhladava...

Doporučuji používat groups.google.com a ne vyhledávání na linux.cz

   > toto by mal byt jasny typ na warning a kill.

Včera do jedné konference, kterou spravuji, napsal jeden dotyčný e-mail se
subjectem Test a s obsahem něco jako "ěščřžýáíé Zkouška češtiny nebo
tak". Poté, co jsem mu napsal (se subjectem ADMIN), že se jedná o jeho
předposlední test v té konference a že další bude poslední, se neuvěřitelně
rozčílil... Bohužel i takoví jsou lidé. Dokonce se nedokázal ani
představit :-(

I can't make such predictions--my crystal ball is cloudy today.
                  -- Richard Stallman in emacs-devel