Platnost zaznamu v ciselniku jeste jednou

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červenec 21 09:39:31 CEST 2003

On Mon, Jul 21, 2003 at 07:37:04AM +0200, "Zíka Aleš, Ing." wrote:
> 	Dobry den,
>
> 	pred nedavnem jsme tady resili, jak provadet zmeny v ciselniku
> zakazniku, aby se pri tisku historicke faktury dotahly tehdy platne udaje a
> ne soucasne. Nejvice doporucovany zpusob byl oznacovat si zaznamy platnosti
> od - do.
>
> 	Trochu jsem si s tim hral a vyvstaly mi dalsi dotazy:
> 	Když to takhle udelam, nemuze byt uz PK jen cislo zakaznika, protoze
> se v tabulce vyskytuje vicekrat, ale musim PK nejak poslepovat z cisla
> zakaznika + atributu od - do.
> 	Druhy problem mam s RI. Protoze cislo zakaznika uz neni unikatni
> [...]

 Nebylo v te debate take receno, ze PK je vetsinou unikatni generovane
 cislo (sequence/autoincrement)? Asi by pomohla nejaka ukazka vasich
 tabulek.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/