Diakritika (kodovanie v Postgrese) Solved?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Červenec 8 11:23:15 CEST 2004

	A tady teď pokud dobře chápu řazení dobře nefunguje, což je
problém...

	Resp. pokud na Win32 jsem nucen použít LATIN2, tak dostávám
podivné výsledky, ne?

	Přiznám se, že jsem podobný stesk na špatné řazení slyšel již ve
firmě od kolegy, který primární vývoj některých věcí ladí právě na
cygwin PgSQL, ale chybně řetězcové řazení moc neřešil, když to jinde
funguje (produkční servery jsou Linuxy)... - zřejmě se jedná o stejný
problém, který aktuálně nemá uspokojivé řešení (já ho neznám) a jsem
rovněž pro, abychom s tím něco provedli.

	Cesta rozšířit LOCALES o Win1250 se sice jeví jako
nejschůdnější, ale možná ne systematická (i kdyz na druhou stranu, pokud
je v LOCALES i Win1251 apod., proč tedy ne CP1250), já osobně kdybych
byl kormidelník bych šel do korektní úpravy source...